Emailmarketingsoftware.nl is een initiatief van 22 Times, het meest conversie gedreven e-mailmarketing bureau van Nederland.
Als software-onafhankelijk e-mailmarketing bureau werken wij meer dan 10 jaar vanuit de visie dat software vooral ondersteunend zou moeten zijn. Tegelijkertijd weten we als geen ander dat een slechte match tussen organisatie en software goede e-mailmarketing in de weg kan staan.
Met deze website hopen we te zorgen voor een goed doordachte keuze voor de juiste e-mailmarketing software, die vervolgens optimaal ingezet en benut kan worden.
Wilt u ondersteuning bij uw keuze? Of een brainstorm om uw strategie uit te stippelen?
Neem gerust contact op met Erwin Moojen, directeur 22 Times, voor overleg of een afspraak.
22 Times is een uniek, innovatief bureau met een sterke focus op conversie.
Daar blijft het niet bij, want:
Het resultaat hiervan is een flink aantal tevreden klanten, met soms zelfs prijswinnende cases. Lees hier meer over de EMMA die 22 Times met UPC heeft gewonnen. Verder staat 22 Times in zowel 2016 als 2017 in de Emerce top 100.