Over ons

Emailmarketingsoftware.nl is een initiatief van 22 Times, het meest conversie gedreven e-mailmarketing bureau van Nederland.

Als software-onafhankelijk e-mailmarketing bureau werken wij meer dan 10 jaar vanuit de visie dat software vooral ondersteunend zou moeten zijn. Tegelijkertijd weten we als geen ander dat een slechte match tussen organisatie en software goede e-mailmarketing in de weg kan staan.

Met deze website hopen we te zorgen voor een goed doordachte keuze voor de juiste e-mailmarketing software, die vervolgens optimaal ingezet en benut kan worden.

Wilt u ondersteuning bij uw keuze? Of een brainstorm om uw strategie uit te stippelen?
Neem gerust contact op met Erwin Moojen, directeur 22 Times, voor overleg of een afspraak.

22 Times: prijswinnende emailmarketing adviesbureau

22 Times is een uniek, innovatief bureau met een sterke focus op conversie.
Daar blijft het niet bij, want:

  • 22 Times bedenkt én voert uit, van contactstrategie tot en met optimalisatie. Op locatie indien gewenst.
  • De uitvoering is snel, maar nooit quick & dirty. Indien gewenst met garantie op verzending van een campagne binnen 22 uur.
  • 22 Times richt zich volledig op e-mailmarketing. Om de eenvoudige reden dat échte kennis en ervaring zorgt voor kwaliteit en voorsprong, die niet is terug te vinden bij ‘allrounders’.
  • 22 Times investeert substantieel in de ontwikkeling van haar medewerkers. In technische en marketing kennis.

Het resultaat hiervan is een flink aantal tevreden klanten, met soms zelfs prijswinnende cases. Lees hier meer over de EMMA die 22 Times met UPC heeft gewonnen. Verder staat 22 Times in zowel 2016 als 2017 in de Emerce top 100.

Disclaimer | Privacy Policy | Emailmarketingsoftware.com is powered by 22 Times